کانون فرهنگی وهنری یادگار امام کرمجگان

بایگانی

نوجوانان کانون های مساجد در محفل ترتیل خوانی به توصیه رسول خدا عمل کردند.

آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) (۲۵ تیر) در آئین اختتامیه ترتیل خوانی نوجوانان کانون های مساجد استان قم و تجلیل از خادمین و مرتلین گروه‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری برتر شرکت کننده در مراسم ترتیل خوانی که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد، عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان، روزانه صدای قرآن خوانی نوجوانان در فضای حریم حرم حضرت معصومه (س) پیچید که خدا را شکرگزاریم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار داشت: ما موظفیم با قرآن کریم و اهل بیت (ع) که دو امانت و میراث پیامبر گرامی اسلام (ص) است، برخورد کریمانه و محترمانه داشته باشیم.

آیت الله سعیدی با بیان این که نوجوانان سرمایه های انسانی کشور هستند، افزود: نوجوانان کانون های مساجد در محفل ترتیل خوانی روزانه حرم حضرت معصومه (س) به توصیه رسول خدا (ص) عمل کردند، به طوری که هم قرآن کریم را اکرام داشتند و هم در کنار حرم حضرت معصومه (س)، اهل بیت (ع) را تکریم کردند.

وی تصریح کرد: امید است که این ماه برای نوجوانان الگویی در طول سال باشد، به طوری که در طول سال در محافل قرآنی شرکت کنند و از قرآن کریم بهره بگیرند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تشکر از متصدیان برگزار کننده محفل ترتیل خوانی نوجوانان، گفت: از وجود حضرت ولی عصر (عج) و همچنین از حضرت معصومه (س) تشکر می کنیم که توانستین در این ضیافت الهی شرکت کنیم و امید است که قرآن خوانی نوجوانان را در سال های بعد نیز شاهد باشیم.

ابوطالب ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی